Skip to main content
  • Aktualności
  • Uwaga! Zmiana sposobu parowania aplikacji mobilnej

Uwaga! Zmiana sposobu parowania aplikacji mobilnej

15-03-2024

W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, od   15 marca 2024 r. nastąpi zmiana sposobu parowania aplikacji mobilej w systemie eBankNet.

Na czym polega zasadnicza zmiana?

Do tej pory, klient aktywujący aplikację w eBankNet, po autoryzacji otrzymywał automatycznie 13-cyfrowy kod parujący.

Według nowych zasad, klient będzie wysyłał prośbę o aktywację aplikacji w eBankNet, a po autoryzacji tej prośby otrzyma powiadomienie o treści: "Wyślij prośbę o aktywację aplikacji mobilnej. Prosimy o kontakt z placówką banku od pon-pt 8:00-15:30 (osobiście lub telefonicznie) w celu uwierzytelnienia danych."

Jeżeli prośba będzie wysyłana:

  • w dniu roboczym Banku – prosimy  o kontakt w celu weryfikacji Twojej tożsamości i akceptacji (osobiście lub telefonicznie) w bieżącym lub  w najbliższym dniu roboczym,
  • w dniu wolnym od pracy Banku (np. sobota, niedziela) – prosimy  o kontakt najbliższym dniu roboczym (zazwyczaj w poniedziałek).

Po pozytywnej weryfikacji telefonicznej, natychmiast otrzymasz 13-cyfrowy kod parujący. Od tego momentu w ciągu 60 minut należy dokończyć parowanie (z uwagi na ważność kodu parującego).

Jak sparować urządzenie z aplikacją od ręki?

Zachęcamy do parowania aplikacji w placówkach Banku, gdzie otrzymasz wsparcie pracownika i natychmiastowe sfinalizowanie parowania.

Znajdziesz nas też tutaj