Skip to main content

BLIK DLA FIRM

Kto może skorzystać:

- osoby fizyczne prowadzace działalność gospodarczą
- rolnicy indywidualni
- działalność z jednoosobową reprezentacją (osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawna,
której przepisy szczególnie przyjazną  zdolność prawną, w imieniu której oświadczenia woli może składać jedna osoba)

Dzięki usłudze BLIK możesz:
  1. Płacić za zakupy i usługi w sklepach lub w Internecie – szybko, prosto i bezpiecznie płacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – kodem BLIK.
  1. Wypłacać gotówkę z bankomatu bez użycia karty płatniczej.
  1. Dokonać przelewu na telefon – rozliczaj się z klientami natychmiast, w niedzielę i święta, przez 24/7 i do tego bezpłatnie, znając jedynie ich numer telefonu. Wystarczy, że ich bank udostępnia usługę Przelew na telefon BLIK a odbiorca, do którego chcemy wysłać przelew, zarejestrował swój numer telefonu w usłudze przelew na telefon BLIK.
  1. Dokonać „Szybkich Płatności” – przy dokonywaniu transakcji w sklepach stacjonarnych na kwotę do 100 zł za pośrednictwem Szybkich płatności nie będzie wymagane zalogowanie się do aplikacji mobilnej i potwierdzenie płatności kodem PIN do aplikacji.

Jak zainstalować i sparować aplikację
Jak aktywować usługę BLIK w aplikacji?
Jesli korzystasz już z aplikacji mobilnej i chcesz dodać usługę BLIK.
  1. Odwiedź najbliższą placówkę, w celu rozszeżenia usługi bankowości elektronicznej o usługę BLIK.
  2. W aplikacji mobilnej wejdź w ustawienia i kliknij ikonkę BLIK.
  3. Potwierdź REGULAMINY i wyraź zgody na dostęp do kontaktów.
  4. Powiąż rachunek z numerem telefonu (ważne by numer telefononu był tożsamy z prowadzoną działnością).
  5. Ustaw limity kwot dla zwiększenia bezpieczeństwa.

Usługą BLIK możesz płacić za usługi, korzystać w Internecie, wypłącać z bankomatów lub otrzymywać i wysyłąc pieniądze na numer telefonu.

Znajdziesz nas też tutaj