• Blik

    Blik

     

    Co to jest BLIK?

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji Zagan BS Mobile.

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w BS Żagań  lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją Zagan BS Mobile

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji  Zagan BS Mobile  wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości  elektronicznej  eBankNet.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

     

     

    domyślny

    maksymalny

    Wypłata gotówki

    500 zł

    5 000 zł

    Płatności w sklepach

    500 zł

    5 000 zł

    Płatności w Internecie

    500 zł

    5 000 zł

     

    BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Zagan BS Mobile
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu*:

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Zagan BS Mobile
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji  Zagan BS Mobile poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

     

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku,
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Zagan BS Mobile
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Zagan BS Mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Zagan BS Mobile. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem  bankowości  elektronicznej  lub dzwoniąc na Infolinię Banku

    Bank Spółdzielczy w Żaganiu
    ul. Skarbowa 6, 68-100 Żagań

    Sekretariat
    tel. 
    68 368 12 99
    e-mail: 
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia Banku:
    Od poniedziałku do piątku od 9:00 do 15:30

    Wydział Kredytów

    Żagań, ul. Skarbowa 6, tel. 68 377 25 76
    Żagań, ul. Rynek 11, tel. 68 367 08 75
    Szprotawa, ul. Rynek 17, tel. 68 376 58 63
    Nowogród Bobrzański, ul. Słowackiego 2, tel. 68 321 62 82

    Znajdziesz nas też tutaj