BLIK

 

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji Zagan BS Mobile.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w BS Żagań  lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją Zagan BS Mobile

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji  Zagan BS Mobile  wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości  elektronicznej  eBankNet.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

 

 

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki

500 zł

5 000 zł

Płatności w sklepach

500 zł

5 000 zł

Płatności w Internecie

500 zł

5 000 zł

 

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Zagan BS Mobile
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Zagan BS Mobile
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji  Zagan BS Mobile poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

 

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku,
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Zagan BS Mobile
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Zagan BS Mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Zagan BS Mobile. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem  bankowości  elektronicznej  lub dzwoniąc na Infolinię Banku